Ingram Micro blir nordisk distributør for mophie®

Ingram Micro blir nordisk distributør for mophie®

I over 10 år har mophie® vært det markedsledende varemerket innenfor sin kategori, først og fremst på det amerikanske markedet, men de siste årene har de også hatt solid vekst globalt. Nå kan også Ingram Micro sine kunder i Norden tilby sine kunder et sortiment av attraktive og smarte produkter fra en leverandør som konstant videreutvikler sine produkter med innovative funksjoner og nye teknologier.

mophie® produserer batteriprodukter i premium kvalitet for mobile enheter som telefoner og tablets. De har over 10 års erfaring med produksjon av batteri og powerbanks, og ligger helt i førersetet av utvikling av ny teknologi som presenteres til markedet. mophies produkter kan lades opp over 500 ganger ved hjelp av litiumteknologi og har den høyeste batteridensiteten i markedet. Alle deres produkter er testet i tre ulike steg under produksjonen for å sikre best mulig kvalitet. For å kunne sende den optimale mengde strøm så kommuniserer produktene til mophie® med den tilkoblede enhet, hvilket også beskytter mot overbelastning.

”ZAGG og Ingram Micros vellykkede samarbeid har vært nøkkelen til vår fremgang på det nordiske markedet. Nå legger vi mophie® til en sterk portefølje av varemerker, som allerede inneholder InvisibleShield, ZAGG og iFrogz.”

-sier Gabriel Kjellén, Country Manager Nordics hos ZAGG.

Et av mophies mest solgte produkter er Juice Pack Air som er et innovativt batterideksel som også kan lades trådløst! Hvis brukeren i stedet anvender Powerstation til oppladning tilbys et produkt som har tilstrekkelig kapasitet for å lade opp flere enheter samtidig.

mophies produkter kjennetegnes av sin industriledende batteritid, som ved hjelp av teknologien ”Charge Vault” holder produktene på 75% oppladning i hele 12 måneder, selv når de ikke er i bruk. Dette er en USP som Ingram Micro tror forhandlere og sluttbrukere vil sette stor pris på!

mophie® tilbyr i tillegg en portefølje av dockingstasjoner og trådløse oppadningsprodukter for kontoret, bilen og hjemmet.

”Med porteføljen til mophie® styrker vi vårt tilbehørssortiment ytterligere, en kategori hos oss som fortsetter å vokse - år etter år.

-sier Fredrik Westerén, Nordic Product and Marketing Manager hos Ingram Micro.

Om ZAGG

ZAGG tilbyr det mest attraktive tilbehøret til telefoner og tablets gjennom fire ulike varemerker: Markedsledende skjermbeskyttere fra InvisibleShield, ZAGG’s populære keyboards, iFrogz attraktive sortiment av høretelefoner og kabler samt mophie med de mest solgte batteriløsningene på det amerikanske markedet.

Les mer om ZAGG: www.zagg.com