Marco Landi,  President Polycom EMEA og Ulrich Egeskov, Nordic Executive MD Ingram Micro
Marco Landi, President Polycom EMEA og Ulrich Egeskov, Nordic Executive MD Ingram Micro

Polycom utøker distribusjonsavtalen med Ingram Micro i Norden

Ingram Micro tilbyr nå Polycoms lyd og videoløsninger i sin portefølje, den består av Polycoms spesialbygde løsninger for Microsoft Office 365 og Skype for business.

Polycom er et globalt firma som hjelper organisasjon å forbedre deres samarbeid, effektivitet og produktivitet gjennom økt samhandling. Ingram Micro har utøkt samarbeidsavtalen med Polycom til nå å omfatte distribusjon av Polycoms produkter i hele Norden!

”Vi har samarbeidet lenge med Polycom og ekspansjonen av vår distribusjonsavtale i Norden har styrket vårt partnerskap ytterligere. Med Polycoms løsninger i vår tjenesteportefølje kan vi levere helhetsløsninger for samarbeid og kommunikasjon til våre kunder i hele Norden. Vi er glade for å ha forlenget vårt samarbeid med Polycom og ser frem mot en spennende start på 2017”, sier Ulrich Egeskov, nordisk adm.dir i Ingram Micro.

”Ingram Micro er et veldig sterkt og velkjent varemerke som ikke bare gir oss muligheten til en større nærhet i de lokale markedene og bredere markedsføring. Ingram Micro gir oss også muligheten til å utforske en ny måte å arbeide på som kommer til å resultere i bedre muligheter for våre kunder, nye og gamle partnere!” sier Ola Mygind, Area Sales Vice President, Norden, Polycom.

”Vi kommer ikke bare til å få tilgang til Ingram Micro sine sterke Microsoft fokuserte partnerkanaler i Norden - vi kommer også til å kunne kombinere kunnskap og forretningsmuligher for de ulike kanalene og kan gi de mulighetene til å samarbeide med våre video og audio-orienterte kanaler – og vice versa” legger Mygind til.

Den nye distribusjonsavtalen mellom Ingram Micro og Polycom trådde i kraft 1. Januar 2017 og omfatter Danmark, Sverige, Norge, Finland, Island og Grønland.