Polycom utøker distribusjonsavtalen med Ingram Micro i Norden

Pressemelding   •   jan 26, 2017 11:06 CET

Marco Landi, President Polycom EMEA og Ulrich Egeskov, Nordic Executive MD Ingram Micro

Ingram Micro tilbyr nå Polycoms lyd og videoløsninger i sin portefølje, den består av Polycoms spesialbygde løsninger for Microsoft Office 365 og Skype for business.

Polycom er et globalt firma som hjelper organisasjon å forbedre deres samarbeid, effektivitet og produktivitet gjennom økt samhandling. Ingram Micro har utøkt samarbeidsavtalen med Polycom til nå å omfatte distribusjon av Polycoms produkter i hele Norden!

”Vi har samarbeidet lenge med Polycom og ekspansjonen av vår distribusjonsavtale i Norden har styrket vårt partnerskap ytterligere. Med Polycoms løsninger i vår tjenesteportefølje kan vi levere helhetsløsninger for samarbeid og kommunikasjon til våre kunder i hele Norden. Vi er glade for å ha forlenget vårt samarbeid med Polycom og ser frem mot en spennende start på 2017”, sier Ulrich Egeskov, nordisk adm.dir i Ingram Micro.

”Ingram Micro er et veldig sterkt og velkjent varemerke som ikke bare gir oss muligheten til en større nærhet i de lokale markedene og bredere markedsføring. Ingram Micro gir oss også muligheten til å utforske en ny måte å arbeide på som kommer til å resultere i bedre muligheter for våre kunder, nye og gamle partnere!” sier Ola Mygind, Area Sales Vice President, Norden, Polycom.

”Vi kommer ikke bare til å få tilgang til Ingram Micro sine sterke Microsoft fokuserte partnerkanaler i Norden - vi kommer også til å kunne kombinere kunnskap og forretningsmuligher for de ulike kanalene og kan gi de mulighetene til å samarbeide med våre video og audio-orienterte kanaler – og vice versa” legger Mygind til.

Den nye distribusjonsavtalen mellom Ingram Micro og Polycom trådde i kraft 1. Januar 2017 og omfatter Danmark, Sverige, Norge, Finland, Island og Grønland.

Ingram Micro er en global leder innen distribusjon og logistikk av IT og telekom-markedet, og gir skreddersydde produkter og tjenester.

Kommentarer (0)