Nå er Experian MIS i Norden blitt InsightOne!

InsightOne har en 20-årig historie i Norden og en ledende posisjon i Norden innen analyse av konsumenter og deres kjøpsadferd. Teamet hjelper våre oppdragsgivere å finne, utvikle og beholde sine kunder for å bedre effekten av deres markedsføringsinnsats og bygge kundelojalitet.

I et partnerskap beholder InsightOne team fra Experian MIS med sine mange års erfaring. InsightOne har eksklusive rettigheter til Experian Marketing Services produktena i Norden, som omfatter blant annet eksklusiv rett til bruk av Mosaic™ klassifiseringen i de nordiske landene.

InsightOne gir sine oppdragsgivere data, analyse og innsikt i konsumenters atferd i et stadig mer komplekst og foranderlig marked. Teamets styrke ligger i de ansattes kompetanse og foredlede data som gir innovative løsninger og profesjonell rådgivning. Alt for å hjelpe sine kunder med å fatte bedre kommersielle og lønnsomme beslutninger.

Mange av InsightOnes kunder er dominerende aktører innen finans og forsikring, handel, eiendom og telecom, stadig med et nordisk fokus.

Adm.dir. Geir Olav Iversen uttaler;

Den nye konstellasjonen gir selskapet en forsterket mulighet til å utvikle markedet i Norden videre. Etter 20 år i markedet har selskapets produkter vist sine unike sider og er ledende på sine felt. Med en sterk finansiell investor i ryggen og et samlet management i Norge og Sverige er selskapet meget godt rustet til å møte nye utfordringer i markedet og vokse videre”.

InsightOne har 32 ansatte og mer enn 250 kunder i Danmark, Finland, Norge og Sverige.

For mer informasjon, se www.InsightOne.no

• Media, kommunikasjon

• forbrukeratferd
  • markedsanalyse
  • kundeanalyse
  • målgruppeanalyse
  • scoring
  • prospektering
  • segmentering
  • mosaic
  • experian

Med den rette kombinasjonen av forbrukerinformasjon, innovativ analyse og medarbeidere med rett kompetanse bidrar InsightOne til å gi bedre grunnlag for beslutninger og handle på riktig informasjon.