Argentinsk biffvin: Beefsteak Club Malbec 2015 (Nyhet)

Beefsteak Clubs historie går tilbake til begynnelsen av 1700-tallet da eliten innen kunst og politikk startet en herreklubb; Beefsteak Club i London for å feire frihet og fremgang. Etter hvert ble også dyktige, berømte soldater og noen av de kongelige med. Kjøtt var tross alt sjelden kost den gangen. Flertallet av befolkningen overlevet så vidt på vassgraut. Beefsteak Club setter fremdeles tradisjonene høyt. Så når verdens beste kjøtt produseres i Argentina, blir det helt naturlig å nyte dette med fantastisk Malbec fra samme område.

Produktbeskrivelse

Tradisjonell vinifikasjon i temperaturkontrollerte ståltanker.
Dyp mørkerød. Duft av modne røde plommer og mørk sjokolade. Smak av mørk sjokolade, med tydelig preg av mørke bær, og tydelig preg av ferske druer. Integrert fatsmak, med myke tanniner.

Bruksområde

Perfekt vin til biff, lammekoteletter og storfe.

Beefsteak Club Malbec 2015
Land: Argentina
Drue: Malbec (100%)
VMP nr: 5469101