Intility hevder seg på liste over verdens ledende skyleverandører

Pressemelding   •   aug 25, 2015 09:00 CEST

(25 august, 2015) Intility er rangert som nummer 40 på Talkin' Clouds liste (Topp 100 CSP) over de 100 mest suksessfulle og raskest voksende skyleverandørene globalt. Rapporten utgis av Penton Media for femte året på rad.

Intility er i godt selskap på listen som toppes av aktører som Salesforce, Microsoft, Amazon, IBM, Oracle, Google og SAP. Utover dette er Intility ikke bare det eneste norske selskapet som figurerer på listen, men også det eneste selskapet fra Skandinavia.

"Intility er stolte over å få denne anerkjennelsen på en liste med betydelige aktører i bransjen globalt. Rapporten demonstrer at Intilitys unike forretningsidé om å levere en komplett administrert IT-plattform som et alternativ til tradisjonelle driftsmodeller hvor selskaper på egenhånd eller sammen med eksterne leverandører etablerer og drifter dedikerte IT-plattformer per selskap har fått en sterk posisjon" sier Andreas Hisdal, administrerende direktør i Intility.

Se hele listen her: http://talkincloud.com/tc100

Intility er en ferdigprodusert IT-plattformtjeneste som gir morgendagens selskaper muligheten til å fokusere på digitalisering av egen kjernevirksomhet. Intility er et alternativ til tradisjonelle driftsmodeller hvor selskaper på egenhånd eller sammen med eksterne leverandører etablerer og drifter dedikerte IT-plattformer per selskap. Intility oppdateres kontinuerlig med ny funksjonalitet og er tett integrert med et stadig økende antall public cloud-tjenester bl.a. Office 365, Microsoft Azure, Salesforce og AWS. Over 500 selskaper benytter i dag Intility.