Sophies Minde velger Intility

Pressemelding   •   jan 04, 2018 13:01 CET

Sophies Minde Ortopedi AS velger Intility for hele sitt IT-miljø.

Sophies Minde Ortopedi AS er en totalleverandør av ortopediske hjelpemidler, og har vært ledende i sitt fagfelt siden oppstarten i 1892. Selskapet har i overkant av 100 ansatte og er et heleid datterselskap av Oslo Universitetssykehus HF.

Sophies Minde ønsker å digitalisere ortopedi-bransjen, blant annet å jobbe smartere med mobile enheter på tvers av sykehus de arbeider på.

Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av mer enn 600 selskaper.

Les mer om Sophies Minde her.

Intility er en komplett teknologiplattform som gir morgendagens selskaper muligheten til å fokusere på digitalisering av egen kjernevirksomhet. Intility er et alternativ til tradisjonelle driftsmodeller hvor selskaper på egenhånd eller sammen med eksterne leverandører etablerer og drifter dedikerte IT-plattformer per selskap. Intility oppdateres kontinuerlig med ny funksjonalitet og er tett integrert med et stadig økende antall public cloud-tjenester bl.a. Office 365, Microsoft Azure, Salesforce og AWS. Over 600 selskaper benytter i dag Intility.