Verdensledende Windows-ekspert blir Senior Advisor for Intility

Pressemelding   •   nov 02, 2016 15:00 CET

Sami Laiho, en av verdens fremste eksperter på Microsoft Windows operativsystemet, blir Senior Advisor for Intility. Han er seks ganger MVP i Microsoft OS og medlem av Microsoft's WTEP gruppe for MVP'er med platinastatus. Sami er en ettertraktet foredragsholder, og har flere år på rad blitt kåret til årets beste speaker under Microsoft TechEd. I tillegg er Sami en anerkjent profil innen sikkerhet med hovedfokus innen hacking og penetrasjonstesting.

Samarbeidet innebærer at Sami Laiho vil bidra i arbeidet med å sikre og videreutvikle Intility-plattformen. Sami vil også ha rollen som teknisk instruktør i Intility Academy og bidra med kursing og faglig videreutvikling av ansatte i Intility.

- Jeg gleder meg stort til å samarbeide med Intility. Jeg kjenner allerede Intility godt og ser frem til å bidra i videreutviklingen av en av Europas mest avanserte IT-plattformer, sier Sami Laiho.

- Vi er veldig fornøyde med å få jobbe med en av IT-verdens ledende eksperter og gleder oss til samarbeidet med Sami i årene som kommer, sier Andreas Hisdal, administrerende direktør i Intility.