Årets vårlook med jane iredale

Pressemelding   •   mai 07, 2018 12:29 CEST

Vårlooken med jane iredale

I love a playful pop of color! – Jane

Endelig kan vi kjenne våren i luften etter lang og kald vinter. Og i takt med at omgivelsene rundt oss blir mer og mer fargerike – så blir vi det også!

Frisk opp din makeup-look med litt ekstra farge på leppene, en eyeliner som fanger blikket eller frisk vårglød i kinnene. Møt vårens nyheter fra jane iredale! Spring is in!

Snap HappyTM Makeup Kit
Med dette kitet har du alt du trenger for en vårfrisk touch-up og perfekte selfies i solen:
- en trio av øyeskygger i skimrende farger
Brown Sugar PurePressed® Eye Shadow Triple – warm brown, shimmery peach, shimmery copper eggplant
- et mattende mineralpudder
PureMatte® Finish Powder – translucent
- en nydelig blush
Whisper PurePressed® Blush – shimmery peachy pink

Emerald and Sapphire Mystikol® Powdered Eyeliner
Mystikol er lett å bruke og sitter hele dagen – og nå lanserer vi to helt nye farger! Gi øynene dine det lille ekstra med en blå eller grønn eyeliner!
- Emerald: en myk, smaragdgrønn farge
- Sapphire: en fargesterk safirblå farge

Tricia and Jamie PureMoist® Lipsitck
Visste du at leppestiftene våre inneholder naturlige oljer og ekstrakter fra superfrukt som gir fukt og pleie til leppene? Perfekt etter en kald vinter med sprukne lepper!
- Tricia: en klassisk nude som heller mot en mørk tone
- Jamie: en varm nude farge som heller mot rødt

Content Lip Fixation® Lip Stain/Gloss
Lip Fixation er desidert den leppefargen fra jane iredale som sitter lengst! Nå kommer den i en beskjeden, men lekker farge som vil gi looken din det lille ekstra!
- Content har en side med en matt, rød nude farge og en side med en klar skimmer-gloss. Bruk dem sammen eller hver for seg!

Voilà – spring ready!

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup, introdusert allerede i 1994. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.

Kommentarer (0)