Valsoia sjokoladepudding 2-pk

Valsoia Sjokoladepudding – nok en herlig 100 % vegansk dessert fra Valsoia!

Valsoia, markedsleder i Italia innen plantebasert mat, er fra før representert i Norge med sine populære gelato-produkter i flere smaker og varianter. I september ble sortimentet i Norge utvidet til også å inkludere desserter. Først ut var Valsoia Karamellpudding. Nå lanseres et nytt produkt i dessert-serien - Valsoia Sjokoladepudding. Desserten er basert på soya og er 100 % plantebasert. Egner seg derfor godt til både allergikere, veganere og andre som trenger noe godt å kose seg med!

Sjokoladepuddingen har god og fyldig smak av sjokolade, lavt fettinnhold og er beriket med kalsium og vitaminer. En perfekt avslutning på et godt måltid! Desserten kommer i praktisk 2-pakning, og er klar spiseklar.

Valsoia tilbyr melkefrie og veganske produkter innenfor en rekke områder, heriblant gelato, yoghurt, ost, desserter, kjøttfrie produkter mm. Målsetningen til Valsoia er å bidra med sunne, plantebaserte alternativer til tradisjonelle matvarer, samtidig som god smak og tekstur beholdes.

Nyheten Valsoia Sjokoladepudding er tilgjengelig i OBS og utvalgte Mega- og Extra-butikker fra og med uke 8

Valsoia Karamellpudding er tilgjengelig i OBS og utvalgte Mega- og Extra-butikker. Karamellpuddingen blir også å få kjøpt i Meny, utvalgte Spar og Bunnpris fra og med uke 8

Jensen & Co, distributør av Valsoia

Kontaktperson: Irén Nicolaisen, Kategorikoordinator Jensen & Co, mob.: 468 18 481