Jøtul FS 620 er en av årets nyheter fra Jøtul

Årets peisnyheter fra Jøtul 2018

I år har vedsalget startet rekordtidlig. I tillegg varsles det om høye strømpriser. Med tilgang til vedfyring i boligen kan man spare strømkostnader, samtidig som man har en stabil varmekilde om strømmen går.

Forrige vinter var det sprengkulde og sommeren har vært lang og varm. Til glede for noen og til frustrasjon for andre. Noe av det siste man kanskje tenker på i de solfylte sommermånedene er vedfyring. Men snart kommer høsten krypende og plutselig blir kulda en realitet igjen. Da kan det være greit å være forberedt.

Jøtul F 230 - ny fyringsteknologi og rene linjer

Disse modellene er designet av Hareide Design. Den nye fyringsteknologien med integrert tilluft gjennom skorsteinen gjør Jøtul F 230 ideell for moderne lavenergi hus. Ovnen har et såkalt "cool-touch" håndtak som er lett tilgjengelig på toppen.

Jøtul F 233 - myke og klassiske linjer

Jøtul F 360 Advance - praktisk klassiker med lang levetid

Dette er en serie med fem modeller. Her finnes mange valgmuligheter slik at man kan få tilpasset sin favorittovn. De robuste brennplatene har lang levetid og en lufteventil gjør det enkelt å fyre riktig.

Jøtul F 360 Advance belønner med andre ord med miljøvennlig forbrenning og lavt vedforbruk, samtidig som det klassiske designet gjør at den passer godt inn i de fleste miljøer.

Jøtul F 368 Advance - en av fem modeller i serien

Jøtul F 520 HT - rustikt utseende med mye varme

Jøtul F 520 High Top er en høyere variant av Jøtul F 520 med rom for 60 kg varmelagrende stein. Det kan gi inntil 12 timer ekstra varme etter at den siste veden er lagt i for kvelden. De store glassene på tre sider gir et flott innsyn til flammene. Coating på glassene gjør at de holder seg rene og sikrer forbrenning som er miljøvennlig. En stor ovn med mye kos og varme!

Jøtul F 520 High Top - Stilrent og rustikt

Jøtul FS 620 - pakkeløsning med rom for personlig tilpasning

Dette er en ny og annerledes løsning fra Jøtul! Jøtul FS 620 er en komplett pakkeløsning med omramming, innsats og alt nødvendig tilbehør. Omrammingen kan enkelt tilpasses din personlige stil. Nødvendige mål og krav er selvsagt ivaretatt for en enkel og sikker montering. Innsatsen gir et flott flammebilde med store glass på tre sider.

Jøtul FS 620 - Komplett omramming med innsats i pakkeløsning