Hva norske damer ønsker av ferieopplevelser!

• Hvilken type ferie ønsker damer?     61 % reiser på aktiv ferie, dvs trenings eller yoga/mindfulness reise. 13 % reiser på vandringsreise. Resterende 26 % har deltatt på en kulturreise eller langweekend
  • 9 av 10 kjenner ingen på utreisedagen. 10 av 10 kjenner alle på hjemreisedagen!
  • 55 % av våre kunder er gifte/samboer – men reiser da på (minst) en ukes ferie uten mann
  • 66 % gjør sin booking selv på nettet (opp 14 % fra 2017)
  • De syv mest foretrukne reisemålene for kvinner er (etter antall bestillinger 2018):  1)Spania  2) Italia  3) Kroatia   4) Sør-Afrika    5) Indonesia   6) Maldivene   7) Portugal
  • 87 % bestiller sin reise 50 dager eller mer føre avreise = damer liker å planlegge
  • Vi tilbyr hele 123 gruppereiser i 2019 – alle med inkluderende tema
  • Vi økte med hele 19 % i antall bestillinger i 2018 - det er vi meget stolt over i et år som var preget av nedang hos de store aktørene samt nedsatte priser. Vi konkurrer aldri på pris.
  • Markant økning av bestillinger i 2019 for private gruppereiser for damer til utlandet med egen eller våre ledere; alt fra 40 års fester, bedriftsseminar med yoga, langweekend med kosthold og yoga, kystvandring til øyhopping med sykkel.

Damer ønsker ferie med mening med et godt gjennomarbeidet program, dyktig og tydelig leder og gjerne Ole Brumm reise; Ja takk til begge deler. Litt vandring, litt yoga, litt trening, litt mindfulness, litt egen tid, litt tid shopping, tid til god mat/drikke og mye tid til fellesskap og sosialt samvær.

Noen reisenyheter i 2019 er:

• Yoga reise til Cuba og Costa Rica med Henriette Lien
  • Pilgrimsvandring som starter i Portugal og slutter i Santiago de Compostela
  • Reise til India med feiring av Diwali
  • Treningsreise til Sicilia
  • Yoga reise til privat retreat i Provence (annenhver måned)

Ønsker du mer info? Ta kontakt eller kom til stand 700 på Reiselivsmessen.

• Ferie

Mer enn 25 års erfaring på å arrangere gruppe- og temareiser kun for jenter . Våre tema er: Trening, yoga, mindfullnes, vandring, sykkel, weekend og kultur. Våre tre viktigste verdier er: Glede, fellesskap og aktivitet.