​Soft  Minerals – lune kalkfarger

​Soft Minerals – lune kalkfarger

VAKRE OG LUNE KALKFARGER

LADY Minerals Kalkmaling skaper vegger med myke strukturer som gir øynene rom for hvile. I autentiske fargetoner dannes et varmt bakteppe. Se paletten Soft Minerals med de vakre diskre jordfargene som skaper sanselige interiører, og fremhever det ekte og nære. Dette er tidløse kalkfarger for lun hygge!

LADY Minerals 10580 Soft Skin

En lys og pudret rosatone. Rommet får en sart og diskret touch av rosa.

Sammen med mørkere gråtoner som LADY Pure Color 10429 Diskret skaper den et tøft og feminint uttrykk. Setter du den sammen med 1376 Frostrøyk blir uttrykket lyst og mykt. Ønsker man å forsterke det rosa uttrykket, vil den også fungere flott til LADY Pure Color 2024 Senses. Fungerer godt til Egghvit og Bomull.

LADY Minerals 2024 Senses

En av de siste årenes vakreste rosatone! Dempet, elegant og flott på større veggflater.

Lekker til farger som 1376 Frostrøyk, 10679 Washed Linen, 10429 Diskret og 10249 Sober. Men sjekk den gjerne ut sammen med grønne, frodige farger som 8252 Green Harmony og 8469 Green Leaf. Grønt og rosa er viktige farger i tiden som kommer..

2024 Senses fungerer godt til Egghvit og Bomull.

LADY Minerals 2500 Krydder

Fargen for deg som leter etter en varm, rødlig bruntone med ett lett slør av grålighet.

Kalkmalingen vil gi deg et lunt og rustikt uttrykk i denne fargen.

Underbygg de varme tonene med den greige 10587 Misty Shadow, (fungerer best til Klassisk Hvit, – ikke Egghvit og Bomull) eller tilfør et feminint touch med 2024 Senses. For deg som ønsker et mer beige uttrykk vil 1140 Sand også fungere. Ønsker du to ulike kalkmalinger, vil LADY Minerals 1623 Marrakesh også fungere godt sammen med 2500 Krydder. 2500 Krydder fungerer til Egghvit og Bomull.

LADY Minerals 1623 Marrakesh

En høyt elsket og anvendelig lun bruntone, – nå også i kalkmaling som vil gi fargen dette røffere tilsnittet. Prøv den sammen med supermatte, sletter vegger i LADY Pure Color 1140 Sand, 10578 Space eller 1931 Kokos. Skulle du ønske en mørkere farge inntil er 1929 Muskatnøtt, eller 2500 Krydder fine. En lun blåfarge som LADY Pure Color 4838 Byge er også så absolutt å anbefale inntil! Kanskje på et soverom?

1623 Marrakesh fungerer fint til Egghvit og Bomull.

LADY Minerals 1140 Sand

Vår mest populære lune beigetone. Ikke for rød, ikke for gul. I kalkmaling blir denne fargen hakket mer rustikk og nedtonet. Sett den sammen med mørkere farger som 1623 Marrakesh eller 1929 Muskatnøtt for et lunt preg. Tilfører du lyse farger som 102578 Space eller 1931 Kokos blir uttrykket lysere og mer sart. Du kan også vurdere farger som 1875 Sans og 1625 Sjel, – disse er noe mer gylne i tonen enn de første nevnt her.

1140 Sand er rålekker til grønnfarger som 8302 Laurbær, 8252 Green Harmony og 8469 Green Leaf, – da blir uttrykket friskere og mer livlig. Av blåtoner kan vi nevne 4618 Kveldshimmel, 4638 Byge og 4477 Deco Blue.

1140 Sand fungerer til Egghvit og Bomull.

Se flere bilder og farger her.

Følg med – Flere fargebeskrivelser og tips til matchende farger kommer :)