LADY Pure Nature 9049 Valnøtt

Nytt fargekart fra LADY interiørbeis

LADY Pure Nature

VAKRE OG TRANSPARENTE TENDENSER

I forlengelse av den nye hvite interiørbeisen LADY Pure Nature White lanserer Jotun også et helt nytt fargekart for transparent interiørbeis. Fargekartet presenterer nyheten LADY Pure Nature White, i tillegg til interiørbeisen LADY Pure Nature. Et eget oppslag er også viet til JOTUN Panellakk.

Treverk i interiøret skaper lune omgivelser, som selvfølgelig skal ha både personlighet og ønsket fargenyanse.

Vi har utviklet farger vi vet er ettertraktet, for både hjem og fritidsbolig. Fra de lyse og sarte – via de populære brune – til nyanser i sobre, mørke farger som gir rommene en særegen karakter. Alle i samspill med det levende og naturlige treverket. Bredden i den vakre fargepaletten gjør det enkelt å gi nye nyanser til panelet. Ved å benytte naturlige materialer og transparent behandling tar vi vare på det ekte uttrykket i treet.

LADY Pure Nature og LADY Pure Nature White er utviklet for å fargesette og forskjønne trepanel, både helt nytt, ubehandlet tre og det som har vært på vegger og tak over tid (husk at gulnet treverk må renses med JOTUN Spesialrens før behandling).

Det er en selvfølge at beisen vår er enkel å påføre, og at den skal ivareta treverket i årene som kommer. Og selvfølgelig kommer de vakreste fargene fra Jotun. Også de transparente for naturlig treverk i tiden.

LADY Pure Nature Interiørbeis

Naturlig vakker interiørbeis

• Forskjønner treverket
  • Motvirker gulning
  • Enkelt å få et vakkert og jevnt resultat
  • Til ubehandlet tre

LADY Pure Nature White

Naturlig vakker, hvit interiørbeis

• Enkel å påføre og drypper ikke – perfekt til tak
  • Gir lyst og vakkert tre
  • Bevarer utseende over tid
  • Til ubehandlet tre

OM JOTUN

Jotun en av verdens ledende produsenter av dekorative malinger, skips- og industrimalinger og pulverlakker. Konsernet har 64 selskaper og 37 produksjonsanlegg fordelt på alle kontinent. Jotuns produkter er tilgjengelig i mer enn 100 land.

Jotuns visjon er å verne verdier, gjennom utvikling, produksjon, salg av produkter og tjenester som møter krav til kostnadseffektivitet, miljø og kvalitet.

LADY INTERIØRMALING

LADY er Norges ledende interiørmaling og setter standard når det gjelder innovasjon på produkt og farge. LADY gir deg den perfekte finish og er alltid først ute med de riktige fargene og konseptene.

LADY har et bredt spekter av høykvalitetsmaling til ulike bruksområder som vegg, tak, panel, listverk, møbler og baderom.