ARTEC SNOWBOARDS SISTE SPONSOR TIL JUNKYARD IN THE CITY

Pressemelding  •  11-10-2011 14:40 CEST

Onsdag ble det kjent at brettmerket Artec Snowboards blir den siste del-sponsoren til årets største snowboard konkurranse på Jernbanetorget i Oslo.

Artec Snowboards er et innovativt, kreativt og teamdrevet snowboard merket, som ble startet i 2004. På teamet finnes blant annet en av Junkyards egne snowboard proffer; Hans Åhlund. Tanken er at ”Art” skal kombineres med den enorme kompetansen på ”Tec” som selskapet bak Artec har. Artec er en del av Elan som er en av verdens største og beste ski og snowboard produsenter, med sin egen fabrikk i Østerike og erfaring tilbake til snowboard historiens spede begynnelse. På fabrikken utvikles flere av verdens beste snowboards, i tillegg til Artec sine egne.

Fra før er det kjent at SB Sportswear er hovedsponsor, og BURN Energy er del-sponsor av Junkyard in the City. Vi har nå den støtten vi trenger og en perfekt miks av kompetente samarbeidspartnere sier daglig leder i Junkyard Phillip Vogt.

På Junkyardinthecity.com kan man holde seg oppdatert på blant annet fullstendig kjørerliste som blir avslørt forløpende utover høsten, samt se eksklusive intervjuer med kjørerne, kule filmer og behind the scenes footy.

Lørdag 3. desember arrangeres Junkyard in the city midt i smørøyet på Jernbanetorget ved Oslo S. Junkyard in the City er en snowboard rail-jam konkurranse hvor 20 av de beste rail kjørerne i verden skal konkurrere om $15,000 dollar. Arrangementet er familie vennlig og gratis for alle, med DJ, lysshow, storskjermer hvor man får muligheten til å oppleve snowboard og actionsport på nært hold. Junkyard in the city er i regi av Junkyard.com, SB Sportswear, Artec Snowboards og Burn Energy.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom