DETTE GJORDE JUNKYARD.NO I SOMMER

Pressemelding   •   okt 10, 2012 09:41 CEST

De aller fleste forbinder ferie med avslappende og late dager i rolige omgivelser. For nettbutikken, junkyard.no betyr ferie utendørsaktiviter og action fra morgen til kveld.

I hele sommer har junkyards-sommerpatrulje ved filmer, Christian Aass i ADHD Movement Production, vært ute og filmet noe av nettopp det junkyard representerer, nemlig actionfylte utendedørsaktiviter for en hver smak.

I denne oppsummerings-filmen fra sommeren 2012, får du et innblikk i hvordan en typisk norsk sommer ser ut i junkyards-sko.

Filmen inneholder klipp som skateboard, snowboard, wakeboard, wakesurf, stuping, dødsing, basehopping, konserter, festivaler, grilling og god stemning, samt artister som Yelawolf og Machine Gun Kelly for å nevne noe.

Sommerfilmen er blant annet filmet i Oslo, Tønsberg, Mandal, Grimstad, Lillesand, Trollveggen, Stryn, Folgefonna, Kragerø, Flekkefjord og Voss.

Len deg tilbake og nyt denne oppsummeringen av sommeren 2012.

Vi i junkyard.no gleder seg allerede til neste sommer!