JUNKYARD.NO - NORDENS STØRSTE VINTERUTVALG

Pressemelding   •   okt 25, 2012 15:08 CEST

Vinteren står for tur og det betyr at vintervarene fylles opp i nettbutikken, junkyard.no. De siste ukene har vinterkolleksjoner i alle farger og fasonger blitt lagt ut på nettsiden, og vintersortimentet er større en noen gang.

Største vintersortiment noensinne

Når novemeber-måned er omme, kan junkyard.no tilby over 12.000 produkter fra hele 360 forskjellige merker som passer for en hver smak. Dette betyr at junkyard er Nordens desidert størst på nett for skateboard, snowboard og streetwear.

I forbindelse med at vi å år har vårt største vintersortiment noensinne, feires dette med en pakkepris på både vinterjakke og vinterbukse. For mer informasjon om pakkeprisen, klikk deg inn her.

----------------------------------------------------------------------------------