JUNKYARD.NO - VÅR NYE REKLAMEFILM

Pressemelding   •   okt 30, 2012 14:49 CET

Tirsdag 30. Oktober startet TV-visningen av nettbutikken junkyard.no's nye offisielle reklamefilm for vintersesongen 2012/13.

Reklamefilmen kommer i 2 versjoner. En hovedfilm på 30 sekunder, og en kortere variant på 15 sekunder. Synkront med visningen i Norge, vises også tilsvarende filmer i Sverige og Finland.

I Norge vises reklamefilmen på Viasat4 og TV3 fra og med uke 44, og kommer til å være tilgjengelig i 6 uker.

Medvikerkende i filmen er junkyard´s egne team-medlemmer. Nærmere bestemt snowboardere - Chris Sörman, Hans Åhlund og skateboardere - Daniel Spängs, Mika Edin, og den svenske hiphop-artisten - Adam Tensta for å nevne noen.

Denne filmen representerer nettopp det junkyard.no står for, en balanse mellom skateboard, snowboard og streetwear og ikke minst livsstil sier daglig leder i junkyard.no, Phillip Vogt.

Filmen kan du se her:

Kontakt for mer informasjon og bilder: PR & Eventansvarlig, Christoffer Bjerkan på 21 67 62 20 / 47 33 49 69, e-post: christoffer.bjerkan@junkyard.no.

Junkyard.no er en ledende nettbutikk for snowboard, skateboard og streetwear segmentet, og fører merker som Sweet Skateboards, Humör, Burton, DC, WeSC, Carhartt, Dr Denim, Vans, Element, Volcom, Adidas, Fox, Nike, Billabong, Globe, LRG, Levis, Enjoi, Converse, Svea, Cheap Monday og Urban Classics med mer. Junkyard.no har eget musikkskate og snowboard-team, og er aktive på landsbasis med events og konkurranser. Junkyard.no er medlem av Trygg E-handel, og har kontor i Oslo.