NIKE SNOWBOARDING – FØRST PÅ JUNKYARD.NO

Pressemelding   •   sep 20, 2010 22:49 CEST

Fra og med i dag, Tirsdag 21. September er Nike Snowboarding tilgjengelig på nettbutikken, junkyard.no. Nike Snowboarding er et helt nytt merke fra Nike og har verdenspremiere denne sesongen. Junkyard.no er den første butikken i Norge som tilbyr Nike Snowboarding.

Nike er verdensleder på utstyr, sko og klær innen de fleste sportsgrener. Vintersesongen 2010 lanseres Nike Snowboarding for at Nike skal kunne befeste sin posisjon også i den hippeste delen av vintersport. Nike Snowboarding kolleksjonen består at boots og outerwear, og ble første gang vist til utvalgte innkjøpere på ISPO-messen i München i februar, og etter dette har ryktene og forventningene surret i bransjen. På Nike Snowboarding sitt team finner man store internasjonale kjørere som Danny Kass og Gigi Rüf.

Vi tror Nike Snowboarding kommer til å treffe godt i Norge, og vi ser at både etablerte snowboardkjørere og hobbycruisere legger sin elsk på den gjennomførte kolleksjonen, sier Daglig Leder Phillip Vogt i junkyard.no.

Junkyard.no er Nordens største nettbutikk for snowboard , skateboard og streetwear og fører over 270 ledende varemerker. Med Nike Snowboarding forsterker junkyard.no sin posisjon som markedsleder ytterligere.

Fra før har junkyard.no Nike 6.0, Nike SB og Nike Sports Fashion i sitt sortiment. Med Nike Snowboard i tillegg, blir junkyard.no en av ekstremt få butikker i verden som har samlet alle ekstremsport merkene til Nike under en og samme butikk.

Se mer informasjon om Nike Snowboard her: www.junkyard.no og Nike Snowboard sin kolleksjonen: www.junkyard.no/Store.aspx?B=1677