Stolt butikksjef og distriktssjef

JYSK Sunndalsøra er ett steg nærmere «Oscar-statuetten»

«JYSK har tilstedeværelse i 52 land og har i mer enn 2700 butikker samlet under merkevaren JYSK og Dänisches Bettenlager, så det er en enormt stor ære å ha en av de tre butikkene som står igjen i utvelgelsen.» sier Martina Pohjanen, Country Manager i JYSK Norge,

De gjenværende butikkene i konkurransen om å bli «Verdens beste JYSK-butikk» er JYSK Sorø i Danmark, JYSK Brasow i Romania og selvfølgelig JYSK Sunndalsøra fra Norge.

Det er utrolig å få lov å være en del av dette knippet butikker – og JYSK Sunndalsøra var også i meget sterk konkurranse fra andre butikker i Norge. Hadde vi fått lov å nominere flere butikker tror jeg faktisk at vi hadde hatt en reell mulighet for å ha samtlige nominasjoner nå i siste utslagsrunde” sier Andre Skåre, Distriktssjef Nord-Vest i JYSK Norge.

Butikksjef, Ole Anders Eidsør bemerket i forrige utslagsrunde at kontinuerlig vedlikehold av butikken, gode medarbeidere, god ledelse og ikke minst lojale kunder var en forutsetning for å bli vurdert og for å score høyt i konkurransen – nå som konkurransen tilspisser seg vil disse elementene bli ytterligere forsterket i evalueringsprosessen.

Vi følger den videre prosessen med argusøyne og er, uansett videre utfall, ekstremt fornøyde med den innsatsen som legges ned i JYSK Sunndalsøra; eller for den del de 94 andre JYSK-butikkene i Norge, som absolutt også fortjener honnør og premiering.» tillegger Martina Pohjanen.

Den første JYSK butikken i Norge åpnet i 1988 og JYSK Norge teller i dag 95 butikker med nesten 1000 ansatte.

Om JYSK

JYSK GROUP har sitt utspring i Skandinavia: den første butikken åpnet i Danmark i 1979. I dag har JYSK GROUP mer enn 2700 butikker og 22000 ansatte i 52 land. I Tyskland og Østerrike er navnet Dänisches Bettenlager - og JYSK i resten av verden. JYSKs mål er å etablere seg over hele verden og gi et godt tilbud til alle. Eieren og grunnleggeren av JYSK GROUP, Lars Larsen, eier også møbelkjedene Bolia.com, IDEmøbler og ILVA - i tillegg til en rekke andre firmaer.

Martina Pohjanen, Country Manager JYSK Norge, e-post: mhan@JYSK.com

Are Bjøntegaard, Salgs- og Markedssjef JYSK Norge, e-post: abj@JYSK.com

Kategorier

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 700 butikker og 23 000 medarbeidere i 52 land. I Tyskland og Østerrike heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK. JYSK eies av den danske kjøpmannen Lars Larsen, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.02 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 3.36 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.