Kärcher har lansert ny serie med høytrykksvaskere til årets sesong

Pressemelding   •   apr 13, 2016 14:32 CEST

Oslo, april 2016 – Denne sesongen kommer Kärcher med en stor nyhet. Full Control er en helt ny serie høytrykksvaskere med nytt design og nye brukermuligheter. Full Control serien er utviklet i samarbeid med våre bevisste sluttkunder.

Mange lurer på hva en høytrykksvasker kan brukes til, og er redde for å ende opp med å bruke feil innstilling på underlaget de skal rengjøre. Med de nye Full Control høytrykksvaskerne er det ikke lenger noen grunn til bekymring.

Den nye høytrykkspistolen med LED-display viser valgt trykknivå og et ikon for hvilke innstillinger som kan brukes på de ulike rengjøringsoppgavene. Vanntrykket stilles i henhold til rengjøringsoppgaven ved å vri på strålerøret. Soft innstilling er beregnet for å rengjøre ømfintlige overflater, som for eksempel et hagegjerde. Medium innstilling kan brukes på bilen, og hard innstilling er beregnet for mer robuste overflater, som for eksempel en steinmur. Rengjøringsmiddel påføres med mix-innstilling. Symbolene hjelper deg også med å velge tilbehør. Vår rotojet-dyse er designet for gjenstridig smuss på hardt underlag. Det høyeste trykknivået bør velges når denne er i bruk. Med VarioPower-strålerøret kan trykknivået justeres etter underlaget som skal rengjøres, og den flate strålen gir svært presis rengjøring. Alle nye maskiner leveres med rotojet og VarioPower-strålerør.

Alle høytrykksvaskerne i Full Control serien er utstyrt med vannavkjølt motor. Før vannet brukes til rengjøring, strømmer det rundt motorhuset for å holde riktig driftstemperatur på motoren. Dette bidrar til at alle maskinene har høy ytelse og lang levetid. Premium-modellene har slangetrommel festet på baksiden for å gi et lavere tyngdepunkt og god stabilitet. På Home-versjonene følger det med terrassevasker og rengjøringsmiddel som bidrar til rask, enkel og sprutfri rengjøring av både horisontale og vertikale flater. Et bredt utvalg av tilbehør og rengjøringsmidler er tilgjengelig som ekstrautstyr, og gir mange bruksområder.

Kärcher er verdens ledende produsent av rengjøringssystemer, og sortimentet inneholder produkter til bruk i private husholdninger, profesjonell rengjøring, næringsliv, håndverk og industri. Våre viktigste produktgrupper er høytrykksvaskere, industrielle vaskesystemer, gulvvaskemaskiner og feiemaskiner. Les mer om Kärcher Norge på våre hjemmsider.

Kommentarer (0)

Kommentar