ASIATISKE INFLUENSER I KAPPAHLS TRENDKOLLEKSJON LIMITED EDITION

Den 5. april lanserer KappAhl vårens andre slipp av kolleksjonen Limited Edition,frontet av Janka Polliani. Inspirasjonen er hentet fra Asia og kjennetegnes av japanske mønstre med blomster, koifisk og traner. Selve plaggene har også en asiatisk touch hvor flagrende materialer og vide silhuetter møter velsydde snitt

Kolleksjonen inneholder blant annet et matchende sett med bluse og bukse, en stormønstret kimono og en strukturvevd kåpe – plagg som kan koordineres på en mengde ulike måter.

– Det er veldig gøy å kunne fortsette å tilby våre kunder noe ekstra utover vårt øvrige sortiment. Denne kolleksjonen er veldig stilsikker og full av fremtidige garderobefavoritter, sier KappAhls sortiments- og designdirektør Maria Segergren.

Kolleksjonens fargeskala går i blått og rødt men også hvitt er en viktig farge. For å komplementere det mønstrede finnes det også en del ensfarget, som en helhvit dress og en sterkrød kjole.

Limited Edition er tilgjengelig i begrenset antall i utvalgte butikker og online fra 5. april 2017.

• kappahl
  • trender ss18