O. Kavli AS tilbakekaller Snack Pack

Pressemelding   •   feb 11, 2020 12:43 CET

O. Kavli AS tilbakekaller alle Snack Pack-produkter

O. Kavli AS har fått påvist bakterien Bacillus Cereus i enkelte Snack Pack-produkter og kaller derfor tilbake alle varianter av Snack Pack fra markedet. Konsumering av produktet kan gi symptomer i mage og tarm.

Produktnavn: Snack Pack Chili Paprika Varenummer:
EPD Nummer: 5026141
Produktnavn: Snack Pack Mager Pesto Varenummer:
EPD Nummer: 5283403
Coop Nummer: 7073312
Produktnavn: Snack Pack Jalapeno Varenummer:
EPD Nummer: 5026711
Produktnavn: Snack Pack Paprikaost Varenummer:
EPD Nummer: 5437116
Produktnavn: Snack Pack Mager Jalapeno Varenummer:
EPD Nummer: 5437108

Forbrukere som har kjøpt de aktuelle produktene bes om å kaste dem, eller returnere produktene til butikken for refusjon. Refusjon kan også skje gjennom vår kundeservice;

kontaktskjema på www.kavli.no eller vår forbrukertelefon: 800 30 338.

Kontaktpersoner:

Kontaktperson for O. Kavli AS: Kristine Aasheim, administrerende direktør; tlf. 97 71 76 89.

Kavli er et næringsmiddelfirma med en lang og stolt historie! Kavlikonsernet er eid av den veldedige stiftelsen Kavlifondet. Overskuddet vårt går til Kavlifondet, som igjen deler ut midler til allmennyttige formål innenfor forskning, kultur og humanitært arbeid. Virksomheten i Norge består av O. Kavli i Bergen og Q-Meieriene på Jæren og i Gausdal. Kavli lager smøreost, skivet ost, kaviar, HaPå og mange andre gode produkter som du finner i dagligvarebutikken.