EZDown - en produktnyhet fra KGKs tilbehørssortiment

EZDown gjør at bakluken på en pick-up foldes ned i en jevn og kontrollert bevegelse.

Ved å montere EZDown vil nedfelling og åpning av bakluken skje med en myk og kontrollert bevegelse. En plutselig og ukontrollert åpning av bakluken på en pickup kan ikke bare medføre potensiell skade på bilen, men det kan også medføre skade på personer og gjenstander i umiddelbar nærhet. EZDown eliminerer muligheten for ukontrollerte bevegelser og medfører at bakluken senkes sikkert og kontrollert til den er helt åpen.

Leveres til følgende modeller:

• VW Amarok 2011-
    • Ford Ranger 2012-
    • Toyota Hilux 2005-
    •  Isuzu D-Max
    • Nissan Navara

Installasjonen tar kun 10-15 minutter og det er ingen hull som må borres (gjelder ikke Nissan Navara hvor det må borres 3 hull).

Kort om Stabilus (produsent av EZDown):
Stabilus har mer enn 75 års erfaring i produksjon av hydro - pneumatisk utstyr. Etter å ha produsert hydrauliske dempere flere tiår, presentere selskapet i 1962 verdens første serieproduserte gass demper. I dag er de verdensledende med en årlig produksjon på om lag 125 millioner enheter. Stabilus gassfjær Lift -O -Mat ® originalmonteres i mer enn 50 prosent av alle kjøretøyer.

Stabilus er globalt aktør og opererer i alt fra bil-og møbelindustri til maritim sektor. Som den ledende leverandør av gassfjærer møter Stabilus produkter selvfølgelig de høyeste internasjonale kvalitetskrav som ISO 9001, QS 9000 og VDA 6.1 og miljøkravene i henhold til ISO 14001.

• gassfjærer
  • tilbehør
  • pick-up
  • toyota hilux