KICKS lanserer egen hårpleie & styling for profesjonelt resultat!

Nå lanserer KICKS et komplett sortiment innen hårpleie og styling med utgangspunkt i at alle fortjener et profesjonelt resultat. Produktene er utviklet i samarbeid med ledende produsenter av profesjonelle frisørprodukter, og lover både høy kvalitet og fantastisk resultat til gunstige priser. Og selvfølgelig dufter produktene godt!

KICKS fortsetter satsingen på sortiment under eget merkenavn, og lanserer nå en hårpleie- og stylingserie for profesjonelt resultat. Serien inneholder alt fra shampoo og balsam for ulike hårkvaliteter og tilstander, til håroljer og innovative stylingprodukter for spesifikke behov og resultater.

- Produktene er utviklet sammen med ledende produsenter av salongprodukter, og som forhandlere har vi en unik mulighet til å gjøre det til en gunstig pris. Sammen med leverandøren vår har vi utviklet en tilpasset formula ut fra den kunnskapen vi har om den nordiske kunden, forteller Helena Fridström, produktsjef hos KICKS.

I den store undersøkelsen ”KICKS Beauty Report 2012” svarer nesten halvparten av kvinnene at det er flatt og livløst hår de aller helst vil korrigere ved hjelp av skjønnhetsprodukter. Med utgangspunkt i undersøkelser som denne, kombinert med analyser av hva det selges mest av i KICKS’ 240 butikker, er det tydelig at nordiske kvinner først og fremst etterspør nettopp produkter som gir volum og liv til håret.

- Da vi skulle gjennomføre denne store satsingen føltes det naturlig å ta utgangspunkt i kundenes ønsker og behov. Selvfølgelig skulle vi sørge for at hårpleien og stylingen vår inneholder alle tenkelige produkter som bidrar til å skape det etterlengtede volumet – samtidig som de pleier og beskytter håret, sier Helena Fridström.

Produktene inneholder spennende ingredienser, som olivenolje, granateple, hvete, tindved, arganolje, keratin, drue, sheasmør, avokado og blåbær – ingredienser som gjør dem både pleiende og innovative med utgangspunkt i håret behov. Med deilige dufter, som mango, fersken og vanilje, bevares følelsen av nyvasket hår i flere dager.

Life is too short not to have gorgeous hair everyday!

Har du spørsmål rundt produktene fra KICKS, eller trenger du mer informasjon?
Kontakt Zrinka Wergeland, KICKS’ pressekontakt.

zrinka.wergeland@kicks.no

KICKS er den ledende skjønnhetskjeden i Norden, og består av totalt 241 butikker: 143 i Sverige, 16 i Finland og 82 i Norge. Med attraktive merkevarer innen duft, makeup, hudpleie og hårpleie, samt velutdannede skjønnhetseksperter i butikkene, tilbyr KICKS et moderne og internasjonalt konsept. KICKS Norge AS er en del av Axstores.