Festsko for alle anledninger

Ingen skal trenge å forlate en fest for tidlig på grunn av vonde sko som klemmer og lager gnagsår. Når det kommer til sko, er Klingels filosofi at de skal være like behagelige som de er fine. Det gjelder også pensko.

Leopard, reptil og sebramønster – blant vinterens trender på skofronten, er animal print en av de største. Vi ser det både på mindre detaljer, som remmer og pløser, og i mer heldekkende varianter. Med sine sebramønstrede partier følger de svarte slingbackene fra Mae&Mathilda vinterens trend på elegant vis. Skoene finnes i bredde H, og passer til brede føtter.

Metallic fantastic! Vis at det er fest i vinter, og velg et par sko inspirert av edle metaller. Det spiller ingen rolle om man velger gull- eller sølvfarget – det viktigste er at det glitrer og skimrer. Pumpsene fra LivaLoop i gullskimrende mokkaskinn øker glamfaktoren på enhver outfit! Metallictrenden viser seg også i form av glitrende spenner og strasstener. Et par røde peeptoes med gullfarget strasspenne er et herlig blikkfang, og perfekte i kombinasjon med f.eks. en svart kjole. Skoene er som skapt for julens selskapeligheter!

___________________________________________________________________________

Vinterens kolleksjon ligger ute for salg på www.klingel.no og i katalog.

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøvesko:

Last ned høyoppløselige bilder her: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For bestilling av prøvesko:

Cornelia Broqvist
Markedsansvarlig Klingel