I vår er det striper som gjelder!

Smale og brede, på tvers og på langs – striper preger vårmoten.
I den nye kolleksjonen fra Klingel er trenden tilpasset kvinnen midt i livet som stiller høye krav til passform og kvalitet.

Glem gamle stilregler om at brede striper og striper på tvers bare passer noen kroppsfasonger. Med flatterende snitt, kortstørrelser og praktiske detaljer som stretchlinning viser Klingel at striper er en perfekt trend for den aktive og modne kvinnen.
– Det gjelder å våge å utfordre gamle moteklisjéer. Aldri har moten vært mer allsidig enn nå, sier Cornelia Broqvist, PR- og markedssjef hos Klingel.
– Det er den som bærer plagget som setter standarden.

Når det gjelder vårens farger, ses et bredere spekter enn tidligere sesonger. Sterke primærfarger som gult, blått og rødt er fremtredende. De kompletteres av jordfarger, sommerlig aprikos og forfriskende mintgrønn.

Klingel har valgt ut fire fargetema for våren/sommeren 2017. Striper går som en rød tråd gjennom alle fire.

Yellow & blue
I kombinasjon med gult får klassiske blåtoner en stilig og spennende oppdatering. Prøv å legge til et gult tilbehør, og hele antrekket får en vitamininnsprøytning.

Høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media/tag/yellow-and-blue

Sand & apricot
Jordnære sandtoner er lekre mot solbrun hud. Kombinert med forfriskende aprikos skapes en harmonisk og frisk vårlook.

Høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media/tag/sand-and-apricot

Mint green
Som en sommerlig, forfriskende bris setter mintgrønne toner sitt preg på vårmoten. Match gjerne med andre pasteller som pudderrosa og lavendel, og vårens mest trendy tilbehør i metallic.

Høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media/tag/mintgreen

Black & red
To sterke farger løfter hverandre til nye høyder. Legg til litt hvitt og striper, så er du klar for motevåren 2017.

Høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media/tag/black-and-red

Vårens kolleksjon blir lagt ut for salg på www.klingel.no og i katalog ultimo desember.

Last ned høyoppløselige bilder her: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøveplagg:

For bestilling av prøveplagg:
Cornelia Broqvist
PR- og markedssjef Klingel
Mobil: 0046 739-600212
cornelia.broqvist@klingel.se

Daglig leder Klingel
Mobil: 0046 706-686086

• black&red
  • mintgreen
  • sand&apricot
  • yellow&blue
  • ss17

Klingel – europeisk mote for voksne

Vi i Klingel vet at stil handler mer om passform enn figur. Derfor har vi spesialisert oss på europeisk mote som fremhever hver kroppsforms unike skjønnhet uten at det går på bekostning av kvalitet, funksjon eller design. Hos oss finner du dame- og herreklær, sko, smykker og accessoirer, samt interiørartikler. All handel foregår via postordre, katalog eller i nettbutikken www.klingel.no.

I Norge selges og markedsføres Klingel av K-Mail Order Norge AS, et datterselskap til det tyske motekonsernet K-Mail Order GmbH & Co. KG. Firmaet ble grunnlagt i 1920 og er Tysklands nest største aktør i bransjen. Klingels produkter blir solgt i 11 europeiske land. Mer informasjon om oss og vårt sortiment finner du på www.klingel.no. Følg oss gjerne på Facebook!