Kom i feststemning med plissé!

Ønsker du deg et flott plagg med spennende tekstur til årets julebord? Da bør du sjekke ut de lekre plaggene med plissé! De effektfulle foldene sees på kjoler og skjørt, men også som detaljer på festfine bluser og overdeler. Den aller hotteste trenden er plisserte trompetermer!

I vinter vil de populære plisseringene dukke opp i mange ulike varianter. Hos Klingel finner man lekre plagg med plissering i materialer som imitert skinn, mønstret fløyel, transparent chiffon, blonder og strikk. Pudderrosa og rødt er fremtredende farger i kolleksjonen, men klassikere som svart og midnattsblått passer også ypperlig sammen med plisseringer.

– Å kle seg i svart blir morsommere når det skjer så mye i stoffet. Plissering skaper et vakkert fall og gir materialet flere nyanser, forteller Janna Roosch, PR-ansvarlig hos Klingel.

Plisserte detaljer

Mange av blusene i kolleksjonen har plisserte detaljer, som for eksempel et plissert tøystykke i ryggpartiet. En annen favoritt er plisserte ermer, gjerne plisserte trompetermer. Dette sørger for en trendy og leken silhuett – perfekt for årets julebord eller nyttårsfest! I kolleksjonen finnes det selvfølgelig også plisserte skjørt, kjoler og jumpsuits.

Elegant og festlig chiffon

Denne vinteren har ermene fått mye av fokuset. Nå kan man finne en rekke plagg med flaggermusermer, brede volanger og bånd. Sveipende, cape-lignende chiffonermer gir umiddelbart et elegant og festlig uttrykk.

– Man har lekt mye med proporsjonene når det gjelder ermene, sier Janna Roosch.

Hos Klingel finnes mange av plaggene opp til størrelse 64.

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøveplagg:

PR-ansvarlig Klingel
Mobil: 0046 730-27 23 69

, daglig leder Klingel

Mobil: 0046 706-68 60 86

• festmote aw18
  • aw18

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.