Lilla, slangeskinn og sølvfarget – her er høstens sko og tilbehør

Sølvfarget, slangeskinn, purpurfarget og svart-hvitt er noe vi kommer til å se mye av på motefronten i tiden som kommer. Klingel har tatt en titt på høstens heteste trender innen kategorien sko og tilbehør. Sjekk ut våre nyeste favoritter – disse kommer garantert til å lyse opp i høstmørket!

Dagene blir kortere og vi begynner så smått å nærme oss den mørkeste, men også den koseligste tiden på året: høsten! Det er nå vi har sjansen til å supplere garderoben med herlige nye plagg og tilbehør som piffer opp hverdagen. Så hvorfor ikke begynne med å utvide din samling av sko og annet tilbehør? Motehøsten 2019 byr blant annet på boots og pumps i smashing lilla, sølvfarget og reptilmønster. I tillegg sees detaljrike vesker, store smykker og perlepyntede luer, som hjelper deg med å holde på varmen når dagene blir litt kjøligere.

Sko og vesker i purpur og plomme

Høsten er den tiden på året som gjerne preges av livlige kulører, og fargetrenden som virkelig tar av i år staves LILLA. Purpur, plomme, fiolett og magenta er toner som kjennetegner sesongens kolleksjon. Disse kompletteres av kusinene indigo og midnattsblått. Et par pumps med stiletthæl til festen i en lekker lilla tone eller en lav sko i behagelig blått er et selvsagt valg denne høsten.

Sats på sølvfarget og svart-hvitt

Hva passer vel bedre som komplement til alle de herlige bærtonene enn sølvfargede detaljer? Disse er som skapt for hverandre! Og det er nettopp sølvfarget tilbehør som preger høstens kolleksjon. I tillegg er metallic og tidløst svart-hvitt vel verdt å merke seg. Basisplagg i dype farger kombinert med et par skimrende sneakers eller en veske i svart-hvitt lakkmateriale piffer opp og sørger for en luksuriøs, minimalistisk touch. Rålekkert spør du oss!

Mønster og detaljer

Jungelfeberen har preget moteverdenen en god stund nå. Det er fortsatt mye leopardmønster og mange sebrastriper å se denne sesongen, men det som virkelig gjelder i år, er reptilmønster. Slangeskinnmønsteret sees på alt fra ankelstøvletter til lave loafers. I tillegg til slangeskinn og andre dyremønstre er den gamle, trofaste favoritten glencheckmønster tilbake. De klassiske rutene er å se på alt fra sko og vesker til annet tilbehør.

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder:

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøveplagg:

Hanne Nyberg,
 PR-ansvarlig Klingel Nordics

Mobil:+46 730 27 23 69

hanne.nyberg@klingel.se

Carina Bergudden, daglig leder Klingel
 Nordics

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.