Rødt er høstens farge!

Rødt er høstens store farge og skalaen spenner fra dyp plommefarget og vinrødt til terrakotta og rustrødt. Andre trender denne høsten er storblomstrede mønstre og myke materialer som fløyel og semsket skinn.

Den røde fargetrenden sees på alt fra tilbehør til hele antrekk. Fremfor alt ser vi såkalte bærtoner som drar seg mot blått og varme, gylne rødtoner.

–Rødt frisker opp og gir energi i høstmørket. Nå som det finnes så mange nyanser å velge mellom, håper jeg flere kan finne nettopp sin rødfarge, sier Janna Roosch, PR-ansvarlig i Klingel.

Ved å velge tilbehør i rødt kan du enkelt oppdatere garderoben uten å sprenge budsjettet. For eksempel gjør det mye med en veske eller et par røde støvletter.

De modige satser på en helt ensfarget look i ulike rødtoner. Et tips er også å beholde sommerens rosa plagg og komplettere med høstens rødfarger.

– I høst er alt tillatt. At rødt og rosa kræsjer, er en gammel stilregel som det nå er tid for å bryte, sier Janna Roosch.

Storblomstret

Det fortsetter å blomstre også i høst. Vi ser blomster og blader i form av store, generøse mønstre og som detaljer på smykker.

Fløyelsmykt

Fløyel og velur har allerede gjort storstilt comeback, og også til høsten lar designerne seg fascinere av denne trenden. Materialet gir en spennende look med kombinasjonen av blank og matt overflate.
Myke imitasjoner av semsket skinn er også en stor trend høsten 2017, gjerne i duse sandtoner.

I høst skal det skinne!

Gull- og sølvskimrende plagg er ikke lenger bare forbeholdt festantrekket. Høstens

it-sko er et par sølvfargede støvletter som sørger for litt hverdagsglamour. I høst er det på tide å føle seg som en stjerne!

_______________________________________________________________________________

Kolleksjonen finnes for salg på www.klingel.no og i katalog fra og med slutten av juni

Last ned høyoppløselige bilder her:http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøver:

PR-ansvarlig Klingel

, daglig leder Klingel

Mobil: 0046 0706-68 60 86

• aw17
  • trender

Klingel – europeisk mote for voksne

Vi i Klingel vet at stil handler mer om passform enn figur. Derfor har vi spesialisert oss på europeisk mote som fremhever hver kroppsforms unike skjønnhet uten at det går på bekostning av kvalitet, funksjon eller design. Hos oss finner du dame- og herreklær, sko, smykker og accessoirer, samt interiørartikler. All handel foregår via postordre, katalog eller i nettbutikken www.klingel.no.

I Norge selges og markedsføres Klingel av Klingel Norge AS, et datterselskap av det tyske motekonsernet K-Mail Order GmbH & Co. KG. Firmaet ble grunnlagt i 1920 og er Tysklands nest største aktør i bransjen. Klingels produkter blir solgt i 11 europeiske land. Mer informasjon om oss og vårt sortiment finner du på www.klingel.no. Følg oss gjerne på Facebook!