KLP nytt medlem i Innovation Forum

Nyhet  •  08-04-2011 09:45 CEST

KLP er det nyeste medlemmet i Innovation Forum. Medlemskap i forumet vil gi KLP økt kunnskap om innovasjon, samt være en arena hvor vi kan utveksle erfaringer med ledende innovasjonsmiljøer i Norge.

- De beste innovatørene i Norge er allerede langt foran sine konkurrenter, og forspranget er i ferd med å øke” sier Truls Berg, styreleder i Innovation Forum Norway.

Konsernsjef Sverre Thornes i KLP sier dette om hvorfor de ønsker å være medlem i Innovation Forum:

- Medlemskap i forumet vil gi oss økt kunnskap om innovasjon samt være en arena hvor vi kan utveksle erfaringer med ledende innovasjonsmiljøer i Norge. Vi håper å få gode innspill til vårt arbeid med innovasjon og kontinuerlig forbedring fra andre som har lykkes med dette, samtidig som vi vil bidra med våre erfaringer. Deltakelse i Innovation Forum vil således bidra til at vi også i dagene som kommer skaper verdier for våre kunder og eiere.”

- Vi er overbevist om at økt kunnskap og bedre informasjonsdeling er nøkkelen til å skape mer innovasjon i Norge, og er imponert over det engasjementet våre medlemmer utviser for å øke verdiskapningen i sine respektive virksomheter”, sier Truls Berg. For Innovation Forum er det en styrke at de ledende kunnskapsbedriftene har valgt å bli medlemmer hos oss.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom