MPX blir Komplett Bedrift

Fra 18. oktober er merkenavnet MPX historie. I fremtiden får IT-gigantens bedriftskunder levert IT-utstyr under IT-forhandlerens nye navn Komplett Bedrift.

- MPX har gjennom mange år utviklet seg til å bli en tydelig IT-forhandler med en stor kundebase. For oss har det vært en modningsprosess, men stadig flere kunder har gitt oss tilbakemelding på at tilhørigheten til Komplett er et kvalitetsstempel. Derfor tar vi nå steget helt ut og endrer navn, sier direktør Stian Gabrielsen i Komplett Bedrift.

MPX har siden 2007 vært et heleid datterselskap av Komplett Group, og er rendyrket IT-leverandør mot bedriftsmarkedet. Denne satsingen styrkes nå ytterligere under merkevaren Komplett Bedrift.

- Komplett har en solid posisjon som ledende aktør innenfor salg av IT-produkter på nett til både bedrifter og konsumenter. Med den nye profilen skal vi spisse oss ytterligere mot bedriftsmarkedet og gi bedrifter en bedre flyt i deres IT-hverdag, sier Gabrielsen.

Komplett Bedrift tilbyr alt som er relevant for bedriftskunder med hovedfokus på IKT-kategorien.

- Komplett Bedrift vil fortsatt tilby et svært kompetent salgsteam og en av markedets beste innkjøpsportaler for bedriftsmarkedet, sier Gabrielsen. Vårt hovedfokus er rask og presis levering, Norges bredeste utvalg av IT-produkter og sømløs netthandel fra A – Å.

Stian Gabrielsen, direktør i Komplett Bedrift. Mobil: 992 32 142

• komplettbedrift
  • b2b

Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør med totalt 18 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2016 en samlet omsetning på 7,8 milliarder norske kroner. Hovedkontoret ligger i Sandefjord og konsernet har 800 ansatte. Les mer på Komplettgroup.com