"Lever du i tiden og forventer effektivitet"?

Pressemelding   •   jan 27, 2017 12:13 CET

Om du gjør som i reklamen; "lever i tiden og forventer effektivitet", har vi produktet for deg: Ny høyhastighetsmaskin til kontoret fra Konica Minolta. (Fordi du fortjener det).

Forvent effektivitet:
- bizhub 558-serien er en sort/hvit høyhastighetsmaskiner, utviklet for å sikre brukerne høy ytelse uavhengig av kontormiljøets størrelse, - forklarer produktsjef Christian Nyhus. Multifunksjonsmaskinene kombinerer stor fleksibilitet og pålitelighet med muligheten for å individualisere enhetene, og er tilpasset dagens mobile måte å jobbe på. De er perfekte for bedrifter som ikke har behov for fargeutskrifter, men heller trenger en kostnadseffektiv løsning, sier Nyhus.

Med på det siste:
For å kunne respondere på de siste markedstrendene innen dokumentprint, er Konica Minoltas portefølje innen hardware og software i konstant utvikling. Med bizhub 558-serien kommer fire nye enheter i A3 Sort/Hvitt Office-segmentet, med hastigheter mellom 30 og 55 sider per minutt.

Den nye bizhub 558-serien erstatter den tidligere bizhub 554e-serien, og kan tilby et utvidet spekter av forbedringer og nye funksjoner. Av høydepunkter rundt funksjoner kan 9-tommers berøringsskjerm med mulighet for et brukertilpasset grensesnitt nevnes. I tillegg til allsidige utskriftsmuligheter og tilnærmet full kompatibilitet mot dagens mobilteknologi og sky-løsninger.