Trykk Service AS utvider med to nye Konica Minolta bizhub PRESS C1100 digitaltrykklinjer

Pressemelding   •   feb 17, 2016 14:05 CET

Trykk Service AS er en pålitelig og profesjonell leverandør av trykksaker lokalisert i elvebyen Drammen. Fra tidligere hadde trykkeriet to offset-maskiner som gikk konstant, og merket som de fleste andre trykkerier økt volum på digitaltrykk. Valget falt på Konica Minolta.

Nils Robert Liverud, daglig leder ved Trykk Service AS, begrunner hvorfor - Vi har vært i en prosess hvor vi har vurdert løsninger fra flere leverandører og valget falt til slutt på Konica Minolta. Bizhub PRESS C1100 med den nye inline heftefinisheren som leverer rilling, trimming av tre sider og firkantrygg, gir oss den grad av automatisering og effektivisering som er nødvendig for å være konkurransedyktige i dagens marked. Vi kan med denne løsningen levere raskere og mer kostnadseffektivt ferdige hefter med firkantrygg. Vi vil også se et økt kvalitetsnivå på trykket, samtidig som vi nå kan tilpasse i større grad om kunden ønsker et matt eller mer glanset trykkbilde fra en og samme digitaltrykkmaskin. Vi har dessuten hatt et samarbeid med Konica Minolta i mange år og er svært tilfreds med servicenivået de leverer, som også var en viktig faktor ved valg av leverandør sier Nils-Robert Liverud.

Konica Minolta er svært fornøyd med at Trykk Service AS valgte oss som samarbeidspartner. Trykk Service er et meget profesjonelt og veldrevet trykkeri med høye krav til sine leverandører. Det bidrar til at vår salgs- og serviceavdeling er i stadig utvikling, som igjen gjør oss i stand til å levere bedre tjenester og et høyere servicenivå til det grafiske markedet i Buskerud sier Stian Ohr, Salgssjef i Konica Minolta, Buskerud og Vestfold.

På bildet: Salgssjef for Konica Minolta i Buskerud og Vestfold, Stian Ohr, sammen med medarbeidere i Drammens trykkeriet Trykk Service AS.

Les mer om bizhub PRESS C1100 her.