Vi har en sikker vinner!

Pressemelding   •   feb 15, 2016 14:14 CET

BLI 2016 Winter Pick Awards til Konica Minolta bekrefter våre gode markedstall:

Vi har hatt et historisk godt år, aldri før har så mange skaffet seg en fargeprinter fra Konica Minolta. Siste BLI Award bekrefter de gode tallene; våre multifunksjonsmaskiner er markedets beste. En av våre nyeste modeller, bizhub C368, får utmerket omtale av BLI. Etter å ha testet produktet trekker BLI blant annet frem svært god driftsstabilitet og fargekvalitet. Fremragende støtte for mobilprint og nøyaktig og produktiv skanner, i tillegg til at sikkerprint er svært godt ivaretatt. En sikker vinner med andre ord!

- For Konica Minolta er det viktig å levere multifunksjonsmaskiner tilpasset et stort og fremtidsrettet bruksområde, sier produktsjef Morten Hegge. Alle våre modeller støtter de ulike mobilprint-løsningene og har funksjonalitet tilpasset kravene til en effektiv dokumenthåndtering.

Les mer om produktet her

Om Buyers Laboratory (BLI):

Buyers Lab er en ledende og uavhengig test-aktør i bransjen for kontorutstyr. I tillegg til å publisere bransjens mest omfattende og detaljerte testrapporter for utskriftsprodukter, som alle er et resultat av måneder med omfattende testing i BLI laboratorier, har selskapet vært en ledende kilde til data om spesifikasjoner og priser på kopimaskiner, skrivere, faksmaskiner og multifunksjonsmaskiner.