Vi lanserer etikettprinter

Pressemelding   •   jan 18, 2017 13:58 CET

Med den nye modellen PRESS C71cf tar Konica Minolta steget inn i markedet for profesjonell etikettprint.

Stor tro på produktet
Markedet for digital produksjon av etiketter forventes å vokse mye de kommende årene. - Vi har stor tro på et slikt produkt. Det har høy produktivitet og printkvalitet, enkle vedlikeholdsrutiner og kompatibilitet med et bredt spekter av etikettmedia. Det hele til en fornuftig investering sammenlignet med andre systemer, sier produktsjef Morten Hegge.

Mange plussider
Fordelene med overgang fra tradisjonelt flexotrykk til digitalproduksjon av etiketter er mange. Modellen er basert på velrenommert printteknologi og tilpasset et printvolum på opp til ca. 25.000 løpemeter pr. mnd. PRESS C71cf printer opp til 18 løpemeter pr. minutt med en oppløsning på 1200 x1200 dpi x 8 bit. Konica Minolta ivaretar hele produksjonsleddet med etikettprint - egen tilpasset utskytning-programvare, print, nødvendig ferdiggjøring og selvfølgelig service og support.

Se film av hvordan etikettprinteren fungerer.