Vinterens snakkis innen utskriftsbehandling

Pressemelding   •   jan 17, 2017 09:15 CET

I dag lanseres SafeQ 6; en stor nyhet innen utskriftsbehandling.

Effektiv digital arbeidsflyt
Ysoft SafeQ 6 tar over stafettpinnen etter Ysoft SafeQ 5. Med SafeQ har man mulighet til å sende en fil til utskrift i hvilket som helst utskriftsmiljø ved å autentisere seg på printeren. Den nye modellen har fått en omfattende overhaling. Ved å hente ut det beste fra tidligere versjoner og legge til flere nye funksjoner, har resultatet blitt en stor oppgradering, med mange spennende nyheter. Med Ysoft SafeQ 6 møter Konica Minolta kundenes behov for digitale dokumentløsninger, og bidrar til å redusere utskriftskostnader og miljøavtrykk, samt skape en mer effektiv digital arbeidsflyt hvor dokumentsikkerheten tas til et nytt nivå.

Stor etterspørsel
Produktsjef Christian Nyhus er entusiastisk rundt ny-lanseringen: - Nyhetene står i kø, og blant de mest spennende finner vi en helt ny modul som sikrer fangst, distribusjon og prosessering av dokumenter på en smart og sikker måte. Ysoft SafeQ beveger seg videre fra å være en «følg meg»- utskriftsløsning til nå også å være et «dokumentfangst»-verktøy. Etterspørselen er stor etter et slikt produkt.

Tilpasset mobile brukere
Den nye løsningen er selvsagt oppdatert for å sikre full kompatibilitet med dagens mobile verden, og støtter sikker utskrift direkte fra håndholdte apparater, så vel som sikker utskrift via web og e-post til multifunksjonsmaskinen. Dette åpner også mulighet for gjesteutskrift på en svært enkel måte.

Her gir vi deg 6 gode grunner til hvorfor din bedrift bør skaffe seg SafeQ 6!