Korsbakkenbad i Winner

Nyhet   •   feb 01, 2019 07:30 CET

I Winner tegneprogram kan du nå finne alle Korsbakkenprodukter.

Fra 1. februar er alle Korsbakkens produkter å finne i Winner tegneprogram. Vi har samlet alle våre kjente merkeleverandører under Korsbakkenbad, slik at du enkelt kan tegne komplette baderom til dine kunder.

Vi har brukt 40 års erfaring i bransjen til å sette sammen et sortiment merkevarer fra anerkjente produsenter. Vi har nordiske merker, Italienske og spanske, samt den verdenskjente japanske produsenten Toto. Alt kan nå ved hjelp av Winner enkelt settes sammen, så din kunde får et bad etter sin smak.

«Det er lagt inn produktbilder av nesten hele vårt sortiment og den komplette prislisten med alle våre artikkelnummer er presentert i utvalget. Som i alle nye programmer er vi forberedt på noen barnesykdommer, og vi tar gjerne imot tilbakemeldinger på endringer og forbedringer fra dere som bruker systemet», sier en spent prosjektleder Lene Kroken før lansering.

Winner er det mest brukte tegneprogrammet i VVS- bransjen. Med fokus på å være den enkleste leverandøren, er lanseringen av Korsbakkenbad i Winner enda ett steg videre, for å bli en ledende totalleverandør for baderomsprodukter i VVS-bransjen.

Kommentarer (0)

Kommentar