SmartAnnonsering - Nå finner drømmeboligen deg!

Neste gang du skal flytte kan det være drømmeboligen som finner deg, og ikke omvendt. Krogsveen tilbyr bransjens mest målrettede digitale verktøy for optimal boligannonsering.

Å koble bolig med kjøper er den viktigste delen av jobben til en eiendomsmegler. Krogsveens nye digitale verktøy revolusjonerer dette arbeidet.

Meget treffsikker markedsføring

Krogsveens nye løsninger finner informasjon om boligsøkere og nettbrukerne som besøker Krogsveen.no. Informasjonen kombineres med kunnskap om nettaktiviteten til de samme nettbrukerne på Facebook og de 250 mest besøkte nettstedene i Norge. SmartAnnonsering handler om å koble informasjon om hvem du er og hvilken boligtype som mest sannsynlig vil passe med dine ønsker.

Med SmartAnnonsering tilbyr vi våre kunder bransjeledende treffsikkerhet i markedsføringen av sin bolig. Det handler om å sikre at hver eneste bolig gjøres kjent for alle potensielle kjøpere.

Enda flere kjøpere til din bolig

I tillegg til de digitale verktøyene, tilbyr Krogsveen boligene et enda større markedsføringspotensiale gjennom sitt omfattende Boligsøkerregister. Her gir Krogsveen tilgang til presis informasjon om potensielle kjøpere og hvilke boligtyper de ser etter.

Boligsøkerregisteret inneholder over 17.000 potensielle kjøpere, i tillegg til detaljerte opplysninger om hvilken type bolig hver enkelt er på jakt etter, i hvilket område, og til hvilken pris. Registeret er allerede et viktig verktøy for Krogsveens meglere, men med nye digitale verktøy tilgjengelig blir kraften av registeret et enda sterkere konkurransefortrinn for eiendomsmeglerkjeden. Krogsveen har som mål å være best i bransjen på bruk av dataanalyse i markedsføringen – nettopp for å sikre flest mulig aktuelle kjøpere til hver bolig som er til salgs.

Nærmere halvparten av alle boligene som selges i de områder av landet hvor Krogsveen opererer, kjøpes av personer som allerede står i Krogsveens boligsøkerregister. Når man nå samler ytterligere kunnskap om de potensielle kjøperne via digitale plattformer, kan man med stor treffsikkerhet eksponere potensielle boligkjøpere for boligannonser håndplukket for hver enkelt, gjennom bannerannonser på over 250 nettsider og på Facebook, Instagram og Twitter.

Tvillingpublikum utvider listen over potensielle boligkjøpere

Listen over potensielle boligkjøpere utvides ytterligere til mennesker i samme livsfase og situasjon, og med tilsvarende preferanser på flere felt – ofte nevnt som ”tvillinger”. Dette fordi vi vet at denne kundegruppen har tilsvarende preferanser også på boligmarkedet.

Alt er selvsagt gjort anonymt og i henhold til lovverk som ivaretar personvernet.

Med SmartAnnonsering og Krogsveens Boligsøkerregister får boligselgerne i Krogsveen vist frem boligen sin til alle potensielle kjøpere.

• digital annonsering
  • digital markedsføring