Lagerhaus introduserer kolleksjonen My Hangout.

Lagerhaus introduserer kolleksjonen My Hangout.

Vårsolen skinner, og akkurat nå som det er tid for å pimpe balkongen og uteområdet, introduserer Lagerhaus kolleksjonen My Hangout.

Når de første varmende solstrålene dukker opp, bruker det å begynne å klø i fingrene – det er tid for å innrede balkongen og terrassen. I kolleksjonen My Hangout fra Lagerhaus finner du myke puter og matter, krukker, plantekasser, lysslynger og ampler. I år skal vi gi grønnplantene plass.

– Vi innreder slik at vi kan ha flest mulig planter. Vi vil skape vår egen oase! Og vi tar inn mye tekstil, gjerne i skarpe farger, og innreder med tepper og andre myke materialer for å utydeliggjøre grensen mellom ute og inne, forteller Susanna Rudebeck, fungerende designsjef i Lagerhaus.

I kolleksjonen ser vi naturmaterialer som lyst tre og hamptråd. I paletten har vi dusty rosa, grått og grønt sammen med sterkere kontrastfarger i rosa, turkis og gult.

Kolleksjonen My Hangout kommer til butikkene 6. april.

Klikk her for å gå til Lagerhaus' bildebank, hvor du kan laste ned høyoppløselige produkt- og innredningsbilder.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.