Lagerhaus presenterer Summer Mingle

Lagerhaus presenterer Summer Mingle

Våren er fylt av fest og moro. Uansett om du skal ha skoleavslutning, konfirmasjon, bryllup eller sommerfest, så har Lagerhaus det du trenger.

I kolleksjonen Summer Mingle finner du så vel vakkert porselen som lekre engangstallerkener som får oss til å lengte mot sommeren. Designteamet på Lagerhaus har utviklet alt som trengs for å sette en spiss på selskapet, med isbiter, sugerør, party sticks, glass coupes og servietter. Til studenten, eller kanskje favorittpedagogen, finner man kort og krus med bevingede budskap. Og selvsagt har innredningskjeden fokus på mammaen i mai, med fin sjokolade, god te eller et duftlys.

- Denne kolleksjonen har en myk fargeskala med pasteller i hovedrollen, som vi har supplert med glade mønstre der vannmelonen har fått ekstra plass! Våre sprudlende Lagerhaus-mønstre på gaveposer, esker og papir passer perfekt til vårens og sommerens gaver, sier Therese Stråhle, fungerende designsjef i Lagerhaus.

Kolleksjonen Summer Mingle kommer til butikk den 3. mai.

Klikk her for å gå til Lagerhaus' bildebank, hvor du kan laste ned høyoppløselige produkt- og innredningsbilder.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 38 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.