Nye kolleksjoner fra Lagerhaus

Nye kolleksjoner fra Lagerhaus

Nå kaster vi julen ut, og Lagerhaus har produktene du trenger for å gi hjemmet en ny start. Nytt år, nye muligheter! Let's get started!

Omorganiser livet ditt og hjemmet ditt, og forbered deg på en ny start. I Lagerhaus' vårkolleksjon Let's get started finner du notatbøker, bokser, kalendere og penner i alle regnbuens farger, slik at det er enkelt å få en frisk start på det nye året.

– Naturen og fantasiverdenen var viktige inspirasjonskilder da vi skapte vårkolleksjonen. Regnbuen inspirerer oss, både fargemessig og som symbol. Og den magiske enhjørningen går igjen på både keramikk- og papirprodukter, sier Therese Stråhle, designsjef i Lagerhaus.

Innred til våren med myke tepper, kraftige ryeputer og trendy matter. I kolleksjonen Home of dreams finner vi dessuten en rekke lyskilder for å lyse opp de siste mørke vintermånedene, og den store helsetrenden går også igjen hos Lagerhaus.

– Det er viktig å være sunn, men ikke glem å belønne deg selv! Heng yogamatten over skulderen og unn deg noe skikkelig godt – for det fortjener du! I Lagerhaus' vårkolleksjon finner du yogamatten I KILLED IT, og smultringer dukker opp både i mønster og utforming, som puten DONUT, fortsetter Therese.

Vårens fargespekter hos Lagerhaus domineres av jordfarger og nøytrale toner. Rosa dukker opp i mange nyanser, fra den lyseste pastellen til rødbrunt. Sammensetningen av materialer er viktig, og kolleksjonen har nydelige kontraster mellom keramikk, tre og skinnende metaller.

Vårens kolleksjoner kommer inn i januar og februar.

Klikk her for å gå til Lagerhaus' bildebank og vårens kolleksjoner.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.