Kunngjøring om ny CEO i Læringsverkstedet

Pressemelding   •   jan 15, 2018 16:08 CET

Eier Hans Jacob Sundby har fungert som CEO i Læringsverkstedet siden oppstarten av selskapet i 2003. Selskapet har hatt stor vekst og har pr i dag 200 barnehager i Norge, samt 70 skoler og førskoler i Sverige, og 4 i Latvia. Til sammen er vi over 6000 ansatte, som hver dag jobber med å få verdens viktigste verdier til å vokse.

For å sikre videre utvikling og ekspansjon av Læringsverkstedet, samtidig som driften ivaretas og profesjonaliseres, vil Hans Jacob Sundby fratre som CEO. Sundby fortsetter å jobbe med strategi og ekspansjon av Læringsverkstedet, og vi er glade for at vi fremdeles har ham med på laget.

01.02.2018 tiltrer Kjetil Ørbeck i rollen som CEO. Han kommer fra tilsvarende stilling i Team Olivia Norge. Vi ønsker Kjetil Ørbeck hjertelig velkommen til Læringsverkstedet, og ser frem til et godt samarbeid fremover.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.