Konferanse om SØRAL og kraftintensiv industri 16. februar

Pressemelding  •  18-01-2012 11:29 CET

Organisasjonen Lederne arrangerer torsdag 16. februar konferanse i kulturhuset på Husnes i Sunnhordaland. Tema blir forutsigbarhet av energi til den kraftintensive industrien, og innledere blir blant annet Stortingspolitikere, ordføreren, Statkraft og administrerende direktør ved Sør-Norge Aluminium AS.

Lederne er et fagforbund med 16.000 medlemmer på landsbasis og ca. 100 medlemmer i Kvinnherad kommune.

Målet for konferansen på Husnes 16. februar er å få fokus på SØRALs situasjon spesielt og annen kraftintensiv industri generelt.

Sentrale aktører innan politikk (riks, fylke og lokalt), næringsliv, energiselskap, fagorganisasjoner m.m. kommer til Husnes denne dagen,

Vi håper presse også vil finne konferansen interessant. Kontakt oss gjerne om du har spørsmål eller ønsker å delta.

Detaljert program og mer informasjon: www.lederne.no/article.php?articleID=2088

Lederne er organisasjonen for Norges ledere og teknisk og merkantilt ansatte. Nær 16.000 ansatte i vel 1.200 bedrifter har valgt Lederne som sin partner for individuell service, rådgivning, utvikling, forhandlingsservice og juridisk støtte.

Lederne ble stiftet i 1910 og er partipolitisk uavhengig. Organisasjonen har avtaler med de fleste arbeidsgiverorganisasjoner, og tilbyr blant annet omfattende støtte til kurs og etterutdanning, attraktive forsikringer for medlemmet og familien samt økonomisk støtte ved arbeidsledighet.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom