Lefdal med nok et nytt varehus – nå kommer vi til Tromsø

Pressemelding   •   mai 22, 2014 12:15 CEST

Tromsø får i løpet av sommeren Norges aller nordligste Lefdal-butikk. – Vi har ventet på det rette tidspunktet og gleder oss nå til å presentere kundene for Nord-Norges første Lefdal, sier kjedeleder Trond Samuelsen.

Butikkjeden Lefdal kommer i løpet av sommeren til å åpne sin aller første butikk i Nord-Norge, nærmere bestemt på Langnes utenfor Tromsø.

- Lefdal vokser igjen og nå er vi endelig klare til å innta Tromsø. Vi har ventet på det riktige tidspunket for å etablere oss her, og gleder oss nå til å få muligheten å vise kunder også i Tromsø at vi kan leve opp til ordtaket vårt – Alltid billig, Alltid fornøyd, sier kjedeleder i Lefdal, Trond Samuelsen.

Han peker videre på at Lefdal har vokst solid de siste årene, og at det var naturlig for kjeden å utvikle seg videre ved å starte opp i Tromsø.

Norges aller nordligste Lefdal-butikk blir etablert i lokalene der Expert Langnes i dag holder til.

Alle de ansatte i det eksisterende varehuset blir med videre, i det som etter hvert kommer til å fremstå som en friskere og mer moderne butikk med et bredere og mer kundevennlig vareutvalg.

- Vi håper og tror vi kan tilby tromsøværingene produkter og løsninger som er enkle og billige og som de blir fornøyde med. Etter litt ombygging lover vi en ny og spennende butikk der vi fremdeles skal være uslåelige på hvitevarer og der utvalget på mobil og data kommer til å bli enda bedre, sier Samuelsen.

Siden 1936 har Lefdal solgt elektriske apparater i Norge. Eventyret startet på Bekkestua i Oslo og i dag har vi 22 store varehus.

Du finner oss i Oslo-området, Drammen, Haugesund, Hamar, Fredrikstad, Sandnes, Trondheim, Bergen, Volda, Ulsteinvik, Ålesund, Molde, Kristiansand, Skien og Moss.