LG lanserer verdens første fullverdige 3D smarttelefon på Mobile World Congress 2011

Med LG Optimus 3D, som er LGs mest avanserte smarttelefon så langt, er ikke manglende innhold i 3D lenger et problem. En komplett plattfom for å spille inn og spille av 3D-materiale gir 3D-opplevelser du tidligere ikke kunne oppnå på en mobil enhet. LG Optimus 3D har kamera med dobbel linse for å ta opp video i 3D, en LCD-skjerm som ikke krever 3D-briller for å vise tredimensjonale bilder og den har mange tilkoblingsmuligheter som HDMI og DLNA, slik at du kan dele innhold hvor som helst og når som helst.

For flere detaljer og en demonstrasjon av LG Optimus 3D, besøk vår stand, Booth #8B178, på Mobile World Congress i Barcelona 14. til 17. februar 2011.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelektronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon med over 80 000 ansatte i mer enn 115 selskaper verden rundt. Den globale omsetningen i 2010 utgjorde USD 48, 2 milliarder. LG Electronics består av fire forretningsenheter; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance samt Air Condition & Energy Solutions. LG Electronics er verdens største produsenter av skjermer til flat-tv, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, klimaanlegg og vaskemaskiner.

Siden oktober 1999 har LG Electronics også vært representert i Norden. For mer informasjon besøk www.lg.com.

LG Electronics Mobile Communications Company er et globalt ledende selskap innenfor mobil kommunikasjon. Gjennom sin fremstående teknologi og innovative design skaper selskapet produkter som tilbyr kunder over hele verden en optimert mobil opplevelse. I tillegg driver LG utviklingen av konvergerende teknologi og mobile dataprodukter. LGs ambisjon er å beholde sin ledende rolle innenfor mobil kommunikasjon gjennom tiltalende design og smart teknologi.

Amelia Saeroum Lee

Pressekontakt PR-kontakt

LG Electronics er en av verdens største leverandører og en innovatør innenfor hjemmeelek-tronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon. Gjennom 117 selskap verden rundt, omsatte LG globalt for 49 milliarder USD i 2011. LG består av fire forretningsområder; Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en av verdens største produsenter av flat-TV, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og kjøleskap.