Feirer 15 års jubileum med eksklusiv kolleksjon

Pressemelding   •   nov 01, 2019 12:31 CET

Lillelams eksklusive jubileumskolleksjon

Lillelam markerer sitt 15 års-jubileum med å lansere en jubileumskolleksjon. Denne kolleksjonen bygger på klassiske Lillelam farger med innslag av sølvfarget tråd for å understreke feiringen av 15-årsjubileet. Kolleksjonen består av sparkedress og lue for de minste barna i pudderrosa og støvet lyseblå. Dette blir en kolleksjon litt utenom det vanlige, men i kjent Lillelam stil.

LILLELAM FYLLER 15 år!I 2004 var Lillelam pioneerer ved å være først ute med å lage barneklær i fineste merinoull i Norge, da merino var et ukjent materiale innen barneklær. Siden den gang har vi vært tro til vårt konsept og våre verdier, som bygger på å skape varme barneklær med kjærlighet og omsorg på en bærekraftig og etisk forsvarlig måte. I dag er vi stolte over at Lillelam er markedsleder innen barneklær i merinoull i Norge.

Jubileumskolleksjonen kommer kun i et begrenset antall og blir å finne hos utvalgte forhandlere, hos Lillelam consept-store på Grünerløkka og på lillelam.no. Sparkedress kr 749,- Lue kr 399,-

Om Lillelam

Lillelam skaper varme barneklær med kjærlighet og omsorg på en bærekraftig og etisk forsvarlig måte. Lillelam er en norsk merkevare som bygger på renhet og ærlighet gjennomgående i produksjon og organisasjon. Som forvalter av en av naturens mest edle og verdifulle ressurser, anser Lillelam det som en forpliktelse å sikre verdiene optimalt og hensynsfullt fra råmateriale til ferdig plagg. Lillelam støtter FNs bærekraftsmål, som er verdens felles arbeidsplan for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikhet og stoppe klimaendringer innen 2030.