LOS lanserer sosial kundeservice

Pressemelding   •   feb 11, 2013 14:55 CET

Som en av de første kraftleverandørene i Norge lanserer LOS sosial kundeservice. Målet er en enda mer åpen kundedialog, der kundene raskt skal få svar på det som er aktuelt for dem.

- LOS gikk i 2012 helt til topps i kundetilfredshetsmålingen til EPSI Norge. For å bli enda bedre vil vi gjerne høre fra kundene våre. Om du skulle ha spørsmål, en fantastisk historie du vil dele, eller hva det skulle være. Gi oss gjerne litt skryt, eller fortell oss hva du mener vi kan gjøre bedre, oppfordrer Geir Tønnesland, administrerende direktør i LOS.

SocialBoards heter verktøyet som blir LOS Kundeservice sin forlengende arm. Her legger LOS til rette for en åpen kundedialog.  Fire erfarne kundekonsulenter vil besvare kundehenvendelsene innenfor åpningstiden.

- Samtidig som LOS lanserer sosial kundeservice, vil LOS også lansere egen side på Facebook. Facebook-siden LOS – God Energi fra Sørlandet vil gi følgere jevnlige oppdateringer på hva som rører seg i kraftmarkedet, i tillegg til sparetips og andre relevante statusoppdateringer, forteller Tønnesland.

Facebook er et nytt kontaktpunkt for kundeservice, men LOS beholder selvsagt telefon og e-post.

- Det skal være enkelt å være strømkunde i LOS. Alt du trenger å vite som LOS-kunde finner du på vår nye sosiale kundeservice www.socialboards.no/los.  Vi håper på en enda bedre dialog med kundene våre fremover, avslutter Tønnesland.

LOS er Norges største strømleverandør i bedriftsmarkedet, og landets tredje størst kraftleverandør totalt.

Selskapet er et heleid datterselskap av Agder Energi AS, og omsatte for 4,7 milliarder kroner i 2011.

LOS ble i 2012 kåret til landets best likte strømleverandøren av EPSI-Norway.

LOS er Miljøfyrtårnsertifisert og medlem av Klimapartnere.