Energidag med smell

Nyhet   •   jun 17, 2015 07:00 CEST

Energiledelse, fornybarnytt, takstein med innbygde solceller og prisdryss satte preg på energidagen 11. juni.

Nærmere 50 kunder var samlet til vårt årlige kundeseminar på Sørlandet i forrige uke.

Anders Gaudestad, nylig tiltrådt administrerende direktør i LOS, delte sine tanker og visjoner om hvor LOS Energy skal bevege seg de neste årene. Andreas Myhre, direktør Krafthandel i LOS Energy, gav et innblikk i hva som vil prege energimarkedet fremover, og presenterte Switch, en ny løsning som gjør det mulig for bedrifter å selge tilgjengelig strøm tilbake til nettet.

Takstein med solceller
Blant innlederne på seminaret var Grimstad-firmaet Sun-Nets Morten Meier. I samarbeid med taksteinprodusenten Skarpnes og elektrofirmaet Nedig er Sun-Net først ute med å produsere takstein med solceller.

Best i energiledelse
Nytt av året var utdelingen av årets energipris på Sørlandet. LOS Energy har tatt initiativet til prisen, for å hedre virksomheter innen offentlig og privat sektor som er blant de beste innen energiledelse og inspirerer andre innenfor samme felt.

Kommentarer (0)