Macro Design lanserer den nyskapende baderomsserien Aura

Pressemelding   •   jan 26, 2018 12:47 CET

Macro Design - en av Nordens ledende baderomsspesialister, utvikler og produserer baderomsløsninger med stil, finesser og nordisk formspråk. Litt mer luksuriøst og litt finere.

Aura – en baderomsserie med utstråling
Nå utvider Macro Design sitt produktsortiment med baderomsserien Aura.
Aura er en eksklusiv, sofistikert serie som appelerer til den trendbevisste. Med fine detaljer der skrog og skuffefronter er gjæret slik at skuffefrontene ”integreres” i møbelet. Eksklusive designservanter. Med uttrekkbare benstativ er Aura helt unik.

Aura er en allsidig serie som gjør det enkelt å finne sin personlige favoritt. Serien leveres i flere bredder og i to farger. I tillegg til servantskap kan man velge mellom speilskap, speil, høyskap og vegghyller, forteller Therese Persson, markedssjef hos Macro Design.

Unikt designuttrykk
Johan Aspemar, VD hos Macro Design forteller;
– Det er med stor glede vi nå lanserer vår nyskapende baderomsserie som har flere unike egenskaper. Mellom annet en unik porselensservant som bare er 8mm tykk

Årets badrumsmöbel
De materialer Macro Design benytter er nøye utvalgt. Macro Design samarbeider med svenske og europeiske leverandører. Baderomsmøblene er produsert i fuktbestandig tre.

– Årets produktnyheter har blitt godt mottatt og passer den som er opptatt av design. Her får man høy kvalitet til en gunstig pris, avslutar Johan Aspemar.

Med lang erfaring og følelse for kvalitet, design og funksjon, skaper Macro Design baderom for alle livets stunder. Våre produkter er svenskprodusert og bygger på ekte håndverk. Det kjennes og merkes. All produksjon og tilvirkning skjer i Laholm der bedriften har eksistert i tretti år. Her skaper vi innovative løsninger for kundens ulike behov, spesialdesigner, måltilpasser dusjer for ulike romstørrelser og utvikler nye produkter for det nordiske markedet.