Macro Design lanserer nå baderomsmøbler i en helt ny varmgrå farge

Pressemelding   •   feb 19, 2017 12:15 CET

Macro Design – en av Nordens ledende baderomsspesialist utvikler og produserer baderomsløsninger med stil, finesse og nordisk form – litt mer luksuriøs, enda vakrere.

Herlig varmgrå farge
– Nå utvider Macro Design baderomsserien Lagan med en ny herlig varmgrå farge som er helt rett for tiden. De varme jordnære fargene kommer tilbake i våre hjem, og til våre baderom, forteller Therese Persson, markedssjef hos Macro Design.

Lagan er en stilfull og moderne serie med en mengde valgmuligheter. I serien inngår servantskap i flere bredder og fronter i forskjellige utførelser, med tilhørende speilskap, speil, høyskap, vegghyller og annet tilbehør. De materialer Macro Design bruker er nøye utvalgte. Bedriften samarbeider i hovedsak med svenske og europeiske leverandører. Samtlige deler til baderomsmøblene er produsert i fuktbestandig tre, noe som er unikt for marknaden.

Luksuriøst minikjøleskap for baderommet
Daglig leder hos Macro Design, Johan Aspemar forteller;
– Det er med stor glede vi i dag lanserer ett nyskapende høyskap i bredde 50 cm, med plass for et luksuriøst og låsbart minikjøleskap. Minikjøleskapet er perfekt for oppbevaring av sminke, kremer, ansiktsvann og sensitive medisiner. Med tanke på en sval oppbevaring hjelper å forlenge holdbarheten for produktene. En og annen favorittdrink kommer sikkert også til å havne i minikjøleskapet, legger Johan til med glimt i øyet.

Flere smarte baderomstilbehør
Macro Design lanserer også i dag det nye smarte forstørrelsespeilet, Silfra. Dette kan enkelt monteres med en magnet på alle planspeil, samt en finurlig søppelkorg som raskt og enkelt monteres på innsiden i Macros høyskap og i servantskapene.

Sist men ikke minst lanserer Macro i dag flere innovative og vakre designet speil – så vel runde som kvadratiske.

– Årets produktnyheter har virkelig blitt vel mottatt og passer perfekt for den designbevisste forbruker som etterspør høy kvalitet til en god pris, avslutter Johan Aspemar.

For mer informasjon kontakt følgende:
Johan Aspemar, Daglig leder
johan.aspemar@macro.se